Alimente care ajuta la cresterea masei musculare

alimente pentru cresterea masei musculare

Alimente care ajuta la cresterea masei musculare

De obicei, culturistii se straduiesc sa atinga un singur scop: cresterea masei musculare. De fapt, cei mai multi ar face orice, daca nu chiar totul pentru a se asigura ca isi construiesc masa musculara. Secretul este foarte simplu: dieta. Consumul de alimente sanatoase este cheia pentru a te asigura ca iti construiesti masa musculara intr-o perioada mai scurta de timp. Cu toate acestea, un lucru pe care ar trebui sa il stii este ca, exista alimente in mod special menite sa stimuleze cresterea masei musculare. Acestea sunt alimentele pe care ar trebui sa le cauti. Din fericire, acest articol selecteaza alimentele de top care iti asigura ca muschii tai se vor construi dupa cum doresti.

Carne slaba de vita

Pentru a construi muschi, este esential sa consumi mai multe proteine, impreuna cu alte elemente nutritive. Carnea slaba de vita este o excelenta sursa de proteine si calorii. 3 portii de carne de vita ofera 360 de calorii si 60 de grame de proteine. Pe langa acestea, mai ofera elemente nutritive importante, inclusiv: vitamina B, fier si zinc. In plus fata de toate acestea, vei obtine cea mai buna forma de proteine pentru a te ajuta la construirea muschilor. Ar trebui sa stii ca proteinele din produse de origine animala nu sunt la fel. In acest caz, este recomandat sa mananci carne slaba de vita pentru a stimula cresterea masei musculare.

Pui (fara piele)

Puiul este, de asemenea, o alta sursa buna de proteine de calitate superioara, care iti va satisface exigentele in ce priveste cresterea masei musculare. Cel mai bun lucru despre consumul de pui este faptul ca acesta nu numai ca ar stimula cresterea masei musculare, ci va ajuta, de asemenea si la repararea rupturilor musculare care ar putea aparea in timpul exercitiilor.

In plus, nutrientii sai vor fi, de asemenea, de o mare importanta in imbunatatirea sanatatii oaselor. Alte persoane pot manca carne de pui, deoarece ajuta la mentinerea greutatii.

Branza de vaci

Branza de vaci este de asemenea recomandata ca fiind unul dintre alimentele care trebuie consumate in timpul cresterii masei musculare. Acest lucru este important, deoarece contine cazeina. Acest tip de proteina se digera lent, astfel muschii sunt intretinuti. Aceasta sursa de proteine ofera, de asemenea, vitamina B12 si alte elemente nutritive, de exemplu, calciu. Nota: alege branza de vaci cu continut scazut de grasime sau chiar cea fara grasime.

Oua

Nu uita sa adaugi si oua in cos in timp ce cumperi produse care te-ar putea ajuta sa construiesti masa musculara. Ouale ofera nu numai proteine de inalta calitate, ele ofera, de asemenea, 9 aminoacizi importanti, vitamina D, grasime buna si colina. Nu crede ca ouale vor duce la anumite probleme de sanatate. Acestea au fost testate si s-a dovedit a fi bune din punct de vedere nutritional.

Zer

Cei mai multi dintre experti ti-ar recomanda acest zer, ca un supliment pe care trebuie sa il iei pentru a-ti stimula cresterea masei musculare. Intr-adevar, acesta este cel mai bun supliment atunci cand vine vorba de proteine de inalta calitate. Acest lucru inseamna ca ai parte de toate substantele nutritive intr-un singur recipient. Vestea buna este ca zerul este destul de accesibil ca pret.

Related News

Leave Your Comment