7 super alimente care te ajuta sa arzi grasimea de pe burta

pierde grasimea de pe burta

7 super alimente care te ajuta sa arzi grasimea de pe burta

1. Ovazul

Ovazul este unul dintre cele mai bune alimente care iti umple stomacul dimineata: continutul mare de fibre te mentine satul si energic toata dimineata. Se poate consuma cu fructe.

2. Nucile si alunele

Cercetatorii de la Universitatea Purdue au demonstrat faptul ca daca mananci nuci si alune te simti satul pentru mai mult timp decat daca mananci rondele de orez expandat.

Tine la indemana niste migdale pentru a le rontai oricand incepi sa simti ca ti-e foame; grasimile sanatoase si proteinele iti vor potoli foamea fara sa te incarce cu calorii.

Evita alunele sarate, altfel risti sa consumi prea mult sodiu.

3. Ouale

Sunt o sursa buna de vitamina B12, care este folosita de organism in metabolismul grasimilor.

Cercatatorii de la Universitatea din Louisiana au descoperit ca persoanele care au consumat oua in fiecare dimineata au pierdut mai mult in greutate decat cele care au mancat o chifla.

Bineinteles, trebuie sa te consulti cu doctorul tau inainte de a introduce ouale in dieta ta, in cazul in care ai colesterolul marit.

4. Untul de arahide

Poate crezi ca untul de arahide este un aliment „pentru copii”, insa este si un aliment dietetic.

Este o sursa grozava de niacina, inca una din vitaminele B care ajuta digestia.

Grasimile din untul de arahide te mentin satul pentru mai mult timp, astfel nu vei avea senzatia de foame intre mese.

Dar aminteste-ti ca poti exagera cu untul de arahide, asadar limiteaza-te la 2 linguri pe zi.

5. Iaurtul

Iaurturile cu continut scazut de grasime si alte produse lactate sunt in mod natural bogate in calciu, ceea ce ajuta organismul sa topeasca grasimile si chiar sa stopeze formarea acesteia.

6. Legumele verzi

Nu este un secret faptul ca legumele verzi sunt incarcate cu multe vitamine si minerale de care are nevoie corpul tau.

De asemenea, sunt o sursa bogata de fibre, in timp ce au un continut scazut de calorii. Asta inseamna ca poti manca oricat din aceste legume, crude sau gatite.

Un mod grozav de a pierde in greutate este sa incepi fiecare masa cu o portie mare de salata – vei ajunge sa mananci portii mult mai mici de mancare. Aminteste-ti totusi sa nu exagerezi cu dressing-urile.

7. Avocado

Avocado este un aliment foarte sanatos, continand grasimi mononesaturate care sunt grozave pentru sanatatea inimii.

Este, de asemenea, o sursa bogata de fibre, ceea ce inseamna ca daca adaugi niste avocado in salata, te vei simti si mai satul, prevenind astfel pofta de dupa-masa de a rontai ceva.

Related News

Leave Your Comment