5 sfaturi pentru a pierde in greutate in stilul Paleo

pierde grasimea de pe burta

5 sfaturi pentru a pierde in greutate in stilul Paleo

Chiar si atunci cand pare ca informatiile sunt coplesitoare pentru ceea ce este sanatos si ceea ce nu este, e posibil sa alegeti un stil de viata sanatos, care ofera optiuni moderne si practice pentru a se potrivi oricarui stil de viata. Dieta Paleo va permite sa va bucurati cu adevarat de mese, sa mancati sanatos si in special sa va ajute in dobandirea sanatatii reale si a starii de bine!

Dieta Paleo nu contine cereale, lactate, zaharuri sau alimente procesate. Dieta Paleo sprijina consumul unui amestec sanatos de carne organica in conditii de siguranta, legume proaspete, unele fructe, unele nuci si seminte … si desigur, grasimi si uleiuri sanatoase! „Mancarea este combustibilul nostru”, care face organismul sa functioneze – ceea ce introduceti in corpul dumneavoastra va deveni piatra de temelie pentru fiecare celula, muschi, tesut sau organ.

Aici sunt cinci sugestii simple pentru a va ajuta sa incepeti calatoria dumneavoastra Paleo spre un stil de viata sanatos:

1) Pre-gatiti mancarea, chiar aduceti masa de pranz la locul de munca. Pentru a putea minimiza timpul de gatire, preparati loturi mari de alimente la inceputul saptamanii!

2) Pastrati gustari cum ar fi fructe, legume si nuci – ca mese prietenoase in birou sau in geanta, in cazul unei schimbari de planuri. Fiind nepregatit va duce la luarea unor decizii proaste.

3) Incercati o noua leguma – cu cat este mai colorata, cu atat este mai hranitoare! De exemplu, varza Kale este intr-adevar una dintre super alimentele mele preferate si este foarte versatila – se poate folosi in retete de smoothie-uri, salate si chiar ca o parte din cina.

4) Nu tineti niciun fel de alimente „rele” in casa … deloc. Ascunse vederii, scoase din minte. Si nu, nici copiii vostri nu au nevoie de aceste chipsuri si prajituri.

5) Aflati moduri de a folosi noi condimente. Acest lucru poate oferi arome noi meselor.

Si vorbind de planificare, aici e un pic inspiratie pentru planificarea gustarilor dvs. sanatoase paleo!

– Nuci cu scortisoara (nucile pudrate cu scortisoara si coapte la 250 de grade aproximativ 10-15 minute)

– Oua fierte tari

– salata „Guacamole” (cantitati egale de avocado si rosii taiate cuburi, cu ceapa rosie tocata si coriandru)

– Suc sau smoothie de legume proaspete

Related News

Leave Your Comment